April 23, 2012

Kamogawa Training Camp

I stayed at Koma's second house in Kamogawa, and enjoyed the training camp. Koma-san practiced hard and he made "Chest Scukking" successful. I respect his zeal.
Juhasz learned "Norsamik kingukkut." Although he was a usually calm person, he was pleased only at this moment. Furthermore, I took his storm roll and published to the website.
Mr. Hiromatsu is a friend on Facebook. I actually met him on that day. He was a very frank person. I wanna meet him again soon.
Our next practice will be held on May 29 in Tatara-beach. Let's join us.
By the way, what is this picture? This is a kayak carrier made in USA. There, the wonderful cap opener is attached. hahaha!


鴨川にあるKomaさんの別荘にお邪魔して一泊のトレーニングキャンプ。
Komaさんはチェストスカーリングのゲッツに精進。熱心に何度も何度もトライした甲斐あって、幾たびかの「会心」を掴んだようだ。自分の父親と似たような年齢だと伺っているが、あのバイタリティとパワーは驚異的としか言いようがない。
ユハースさんはリバースのノルサック前屈をゲット! 彼にしては珍しく感情をあらわにして喜んでいた。もちろん見ている側も大いに盛り上がる。そして、ストームロールも撮影させていただいた。猫のようにしなやかな柔軟性。そこから繰り出されるストームには荒々しさがなく、演じている人間の心境がそのまま出ているかのようだった。静かな、それでいて確実なストームロール。こんなのもありなのだろう。
Facebookで「トモダチ」になったヒロマツさんともお会いすることができた。気さくなナイスガイ。少々無理強いしてグリーンランドスタイルを楽しんでもらったが、果たして筋肉痛はいかに? ちなみにこのヒロマツさん、初サイドスカーリングが最初の一回で成功。さすがにビックリ(笑)。また機会があればぜひ一緒に遊びたい。
次回の練習はGW(5月28日~29日)の多田良海岸。The practice never betrays you!


あ、画像は何かって?
米国製のカヤックキャリアらしいのだが、なんと「栓抜き」が付いている。それを不思議そうに覗き込むユハースさん。きっとアタマの中で何か計算しているかも(笑)。

No comments:

Post a Comment